فرزاد فره وشی | نکوداشت علیرضا غفاری با نمایش “دفتر یادداشت غزل‌ساز” برگزار شد
17759
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-17759,single-format-standard,theme-bridge,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-content-sidebar-responsive,columns-4,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.1,qode-theme-bridge,qode_advanced_footer_responsive_1000,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

نکوداشت علیرضا غفاری با نمایش “دفتر یادداشت غزل‌ساز” برگزار شد

نکوداشت علیرضا غفاری با نمایش “دفتر یادداشت غزل‌ساز” برگزار شد

آئین چهلمین روز درگذشت زنده‌یاد علیرضا غفاری مجری، گوینده، شاعر و مستندساز با نمایش فیلمی درباره او ساخته فرزاد فره‌وشی در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، آئین یادبود چهلمین روز درگذشت زنده یاد علیرضا غفاری شاعر، مجری، گوینده و مستندساز با حضور جمعی از هنرمندان و نزدیکان وی شامگاه یکشنبه ۲۸ فروردین با نمایش فیلم «دفتر یادداشت غزل ساز» به تهیه کنندگی و کارگردانی فرزاد فره‌وشی در سالن جلیل شهناز در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حسام فروتن از نزدیکان زنده‌یاد علیرضا غفاری روی سن رفت و گفت: با شنیدن صدای فوق‌العاده و تماشای چهره دلنشین علیرضا غفاری عزیز، جایی برای صحبت من باقی نمی‌ماند. من به نمایندگی از دختران او و همسرش تشکر صمیمانه خود را نثار شما می‌کنم که در چهل روز گذشته از این داغ، همراه و همدل بودید. زادروز علیرضا غفاری در مهر ماه است و مهرورزی نیز پیشه‌اش بود. نظیر این گفته عین‌القضات که تا توانست جان و مال و قلم و زبان خود را از هیچ‌کس دریغ نکرد. همه ما خاطراتی از او داریم و بدون اغراق از مهر ناب و هنرهای وافر او بسیار می‌توان گفت. اگر او را نبینیم هم خیالمان راحت است که او همیشه جاودان و سرجایش است و امیدوارم خداوند او را غرق نور کند.

وی از خانه هنرمندان ایران، مجید رجبی معمار و کیوان کثیریان و همراهی‌شان با خانواده غفاری تشکر کرد و یادآور شد: از آقای فره‌وشی کارگردان فیلم «دفتر یادداشت غزل‌ساز» نیز به خاطر چهار سال همراهی با علیرضا غفاری تشکر می‌کنم. فیلم او قطعا به مانایی نام این هنرمند کمک شایانی می‌کند.

وی در پایان شعری سروده شده از این هنرمند فقید در دی ماه ۸۷ را تقدیم حاضران کرد.

فیلم مستند «دفتر یادداشت غزل ساز» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی فرزاد فره‌وشی شامل گفتگوهایی با زنده یاد جمشید مشایخی، مجید رجبی معمار، کیوان کثیریان، هوشنگ توکلی، محمد حاتمی، رامین راستاد، قاسم افشار، سیروس الوند، کمند امیرسلیمانی، سیف اله صمدیان و … می‌شود.

کد خبر ۵۴۶۹۸۱۵
لینک خبر

فرزاد فره وشی

نظری وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید