فرزاد فره وشی | پس از هفت سال و با حضور ابوالحسن تهامی، زنده یاد پرویز بهرام و… حال ما خوب نیست منتشر شد
16085
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16085,single-format-standard,theme-bridge,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-content-sidebar-responsive,columns-4,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.1,qode-theme-bridge,qode_advanced_footer_responsive_1000,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

پس از هفت سال و با حضور ابوالحسن تهامی، زنده یاد پرویز بهرام و… حال ما خوب نیست منتشر شد

پس از هفت سال و با حضور ابوالحسن تهامی، زنده یاد پرویز بهرام و… حال ما خوب نیست منتشر شد

مستند داستانی «حال ما خوب نیست» پس از هفت سال به نمایش درآمد.

به گزارش رسیده، مستند داستانی «حال ما خوب نیست» به تهیه کنندگی و کارگردانی فرزاد فره وشی با موضوع دوبله در ایران در فیلیمو و شبکه نمایش خانگی منتشر شد.

در توضیح این مستند با مدت زمان ۷۱ آمده است: از دهه هشتاد، کار دوبله فیلم در ایران با افت شدیدی روبرو شد. با پیشرفت تکنولوژی شرایط برای دوبله سخت‌تر شد و گویندگان نوپا توانستند به صورت زیرزمینی فعالیت خود را گسترش دهند. این در حالی ‌است که گویندگان با سابقه و پیشکسوت نتوانستند با شرایط تازه خود را تطبیق دهند و همین امر باعث بروز اختلاف بین آنان شد. «حال ما خوب نیست» پژوهشی ساده در شهر تهران است که این مهّم را بررسی می‌کند… .

ابوالحسن تهامی، زنده یاد پرویز بهرام، ژرژ پطروسی، علیرضا باشکندی، کاظم هژیرآزاد، جعفر غریب‌لک، خدیجه کریمی، میلاد رحیمیان، میثم فیض‌دولت‌آبادی و جمعی از هنرمندان در این مستند درباره دوبله در ایران به صحبت پرداخته اند.

تولید «حال ما خوب نیست» به مدت هفت سال (۹۱-۹۸) به طول انجامیده است.

عوامل پشت دوربین این مستند عبارتند از: تهیه‌کننده و کارگردان: فرزاد فره‌وشی، بر اساس طرحی از: ژرژ پطروسی، تدوین و اصلاح رنگ: فرزاد فره‌وشی، دستیار کارگردان: سجاد زارع، الهه افخمی و محمّدرضا علایی.

لینک خبر


فرزاد فره وشی

نظری وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید