فرزاد فره وشی | آخرین گفته‌های عباس جوانمرد درباره شاهین سرکسیان+فیلم
17031
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-17031,single-format-standard,theme-bridge,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-content-sidebar-responsive,columns-4,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.1,qode-theme-bridge,qode_advanced_footer_responsive_1000,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

آخرین گفته‌های عباس جوانمرد درباره شاهین سرکسیان+فیلم

آخرین گفته‌های عباس جوانمرد درباره شاهین سرکسیان+فیلم

کد خبر: ۹۷۵۳۷۴

آخرین گفته‌های عباس جوانمرد درباره شاهین سرکسیان+فیلم

مستند روزنه آبی ساخته فرزاد فره‌وشی به زندگی حرفه‌ای شاهین سرکسیان پایه‌گذار تئاتر نوین در ایران اشاره دارد. در این مجموعه مستند با بسیاری از هنرمندان پیرامون چگونگی تشکیل گروه تئاتری زیر نظر سرکسیان صحبت شده است. مرحوم عباس جوانمرد یکی از افرادی‌ست که پیرامون این موضوع صحبت کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، زنده‌یاد عباس جوانمرد که شب گذشته ۷ مهر ۹۹ درگذشت، در مستند روزنه آبی به بخشی از خاطرات مشترکش با شاهین سرکسیان و تجربه‌های پایه‌گذاری تئاتر نوین ایران توسط سرکسیان اشاره می‌کند.

«روزنه‌ی آبی» شامل گفتگو هایی با شاگردان، دوستان و همکاران سرکسیان است و بخش‌هایی از رخدادهای مهم دوران زندگی او در آن مطرح می‌شود.

این مجموعه مستند به کارگردانی فرزاد فره‌وشی بعد از ۹ سال پژوهش در قالب ۱۶ قسمت ۹۰ دقیقه‌ای در پلتفرم فیلیمو قابل دسترسی برای علاقمندان به تاریخ تئاتر است.

زنده‌یاد عباس جوانمرد در طول دوران فعالیت خود بیش از چهل نمایش صحنه‌ای و تلویزیونی را کارگردانی کرد.

«پهلوان اکبر می‌میرد»، «غروب در دیاری غریب»، «بلبل سرگشته»، «آلونک»، «قصه ماه پنهان» و… برخی از آثاری است که جوانمرد کارگردانی کرده است.

لینک خبر


فرزاد فره وشی

نظری وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید