عنوان کتاب | نام مجموعه | نویسنده/مولف/مترجم | گردآورنده/پژوهشگر | شمارهی مجموعه | موجودی |
سنجریها | سردیس | *** | فرزاد فرهوشی | ۱ | ۱ |
بایگانها | سردیس | *** | فرزاد فرهوشی | ۲ | ۰ |
اپرای آبان ۹۶ | مرزهای بیکران | *** | فرزاد فرهوشی | ۳ | ۱ |
در پشت پرده های مخملی | صحنه | عنایتالله بایگان | *** | ۴ | ۱۰ |
در میان آسمان آبی | دید | عنایتالله بایگان | *** | ۵ | ۵ |
دربارهی گیتار کلاسیک | مرزهای بیکران | ژرژ پطرُسی | *** | ۶ | ۰ |
تکنیک تآتر | صحنه | حسین خیرخواه | *** | ۷ | ۱ |
خاکدانها | سردیس | *** | فرزاد فرهوشی | ۸ | ۲۵ |
و با تشکر از خانوادهی رجبی | دید | *** | فرزاد فرهوشی | ۹ | ۱۱ |
دریغ از جهل | نظرگاه | غلامحسین دولتآبادی | *** | ۱۰ | ۰ |
نامدارها | سردیس | *** | فرزاد فرهوشی | ۱۱ | ۱۷ |
سندروم هوبریس | نظرگاه | دیوید اوون/ فاطمه خسروی | *** | ۱۲ | ۹۰ |
۵۰ درس برای وکلا | نظرگاه | نورا ریوا بِرگمن/بهاره طبسی و علیرضا رحیمیقدیم | *** | ۱۳ | ۰ |
محشای دو زبانه کاربردی قانون مدنی | نظرگاه | *** | بهاره طبسی | ۱۴ | ۰ |
دریاچهی ارومیه | ایرانزمین | حسین برزگر | *** | ۱۵ | ۴۵ |
ارحامصدر، برادری داشت | سردیس | فرزاد فرهوشی | *** | ۱۶ | ۱۰ |
بُنیاد نمایش در ایران | صحنه | ابوالقاسم جنتیعطایی | ابوالقاسم جنتیعطایی | ۱۷ | ۴۴ |
فرهنگ جامع گویندگان ایران | فرهنگنامه | فرزاد فرهوشی | *** | ۱۸ | ۱۰ |
هنر بازیگر | صحنه | جین بندتی/ آراز بارسقیان | *** | ۱۹ | ۵ |
چگونه نمایشنامه بخوانیم | صحنه | دیمون کلی/ آراز بارسقیان | *** | ۲۰ | ۵۵ |
شعاری آویزان از پشت پنجرهی خانهی سیدنی بروستین | صحنهنامه | لورنس هانسبری/ آراز بارسقیان | *** | ۲۱ | ۴۵ |
قدرت آری گفتن | صحنهنامه | دیوید هر/ آراز بارسقیان | *** | ۲۲ | ۵ |
برای قلب خداوند | صحنهنامه | علیرضا نراقی | *** | ۲۳ | ۵ |
طرد شعر شد | صحنهنامه | علیرضا نراقی | *** | ۲۴ | ۵ |
حمدیفیل در تورنتو | سردیس | فرزاد فرهوشی | *** | ۲۵ | ۱۰ |
گذر از دیپ فیک | نظرگاه | بهاره طبسی | *** | ۲۶ | ۵ |
رزنکرانتز و گیلدنسترن مردهاند | صحنهنامه | تام استوپارد/ آراز بارسقیان | *** | ۲۷ | ۵ |
لئوپولداشتات | صحنهنامه | تام استوپارد/ آراز بارسقیان | *** | ۲۸ | ۰ |
مدیر یت تئاتر چیست؟ مدیر تئاتر کیست؟ | صحنه | منصور میرزابابایی | *** | ۲۹ | ۱ |
انگلیسِ عزیز | صحنهنامه | جیمز گراهام/ آراز بارسقیان | *** | ۳۰ | ۵ |
آهسته از پشت شیشههای نمناکِ شهر | نظرگاه | زهره براتلو | *** | ۳۱ | ۵ |
دیوارکشی | صحنهنامه | | *** | ۳۲ | ۰ |
فلیک | صحنهنامه | | *** | ۳۳ | ۰ |
جای خالی جنگ | صحنهنامه | | *** | ۳۴ | ۰ |
تهدید قضات | صحنهنامه | | *** | ۳۵ | ۰ |
قرمز و دو نمایشنامهی دیگر | صحنهنامه | | *** | ۳۶ | ۱۰ |
جدال با شیطان | صحنهنامه | | *** | ۳۷ | ۰ |
مسئلهی پیچیده | صحنهنامه | تام استوپارد/آراز بارسقیان/معین محبعلیان | *** | ۳۸ | ۱۰ |
راک اند رول | صحنهنامه | تام استوپارد/آراز بارسقیان/سیمین زرگران | *** | ۳۹ | ۱۰ |
مابین محلهی ریورساید و دیوانگی | صحنهنامه | استفان ادلی گورجس/آراز بارسقیان/معین محبعلیان | *** | ۴۰ | ۵ |
نورگیر | صحنهنامه | | *** | ۴۱ | ۰ |
سه نمایشنامه دربارهی سرباز الیوت | صحنهنامه | | *** | ۴۲ | ۰ |
خلیج همیشگی فارس | ایرانزمین | *** | فرزاد فرهوشی | ۴۳ | ۱۰ |
عـدَم | صحنهنامه | محمدرضا علایی | *** | ۴۴ | ۱۰ |
یکشنبه | داستان | آراز بارسقیان | *** | ۴۵ | ۱۰ |
دوشنبه | داستان | آراز بارسقیان | *** | ۴۶ | ۱۰ |
سهشنبه | داستان | آراز بارسقیان | *** | ۴۷ | ۱۰ |
جنگ تریاک به کارگردانی ماهاتما گاندی | | سیدعلی معتضدی | *** | ۴۸ | ۱۰ |
درام | صحنه | دکتر لطفعلی صورتگر | *** | ۴۹ | ۰ |
همهی چیزهایـی که باید بدانم از «جان وین» یاد گرفتم | سردیس | جف اشورث/ پروانه سیاوشانی | *** | ۵۰ | ۰ |
انگلیسی و یک نمایشنامهی دیگر | صحنهنامه | ساناز طوسی/ آراز بارسقیان | *** | ۵۱ | ۰ |
زندگانی و آثار رضاکمال شهرزاد | صحنه | ابوالقاسم جنتیعطایی | فرزاد فرهوشی | ۵۲ | ۰ |
کافه سامبارا و یک نمایشنامهی دیگر | صحنهنامه | مهین اسکویی | فرزاد فرهوشی | ۵۳ | ۰ |
آناهیتا میان اسناد | سندنگار | فرزاد فرهوشی | فرزاد فرهوشی | ۵۴ | ۰ |
سیستم استانیسلاوسکی | صحنه | سونیا موز / آراز بارسقیان | *** | ۵۵ | ۰ |
در مورد زن بودن | انگیزنامه | *** | مصطفی طاهری | ۵۶ | ۰ |
| | | | | ۰ |
جهت اتصال به تارنمای پخش ققنوس و سفارش محصولات، اینجا را کلیک کنید