فرزاد فره وشی | باز هم شاهین سرکیسیان مظلوم ماند
17688
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-17688,single-format-standard,theme-bridge,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-content-sidebar-responsive,columns-4,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.1,qode-theme-bridge,qode_advanced_footer_responsive_1000,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

باز هم شاهین سرکیسیان مظلوم ماند

باز هم شاهین سرکیسیان مظلوم ماند

فرزاد فره وشی کارگردان سریال روزنه‌ی آبی پیرو تبلیغات عجیب و گسترده‌ی تاتری که اخیرا با بازی مرتضی عقیلی روی صحنه خواهد رفت عنوان کرد:
سال ۱۳۹۵ پس از ۹ سال تولید و انجام امور اداری توانستم با سختی‌های فراوان پروانه‌ی نمایش سریال روزنه‌ی آبی را دریافت کنم. آن زمان مواردی از جمله حضور آقای عقیلی و بهمن مفید و چند مورد دیگر در فهرست اصلاحات سازمان سینمایی قرار داشت. در ابتدا تصمیم به عدم پخش گرفتم زیرا حضور هنرمندانی که باید تصویرشان حذف می‌شد حجم بالایی از سریال را به خود اختصاص می‌داد و اساسا کار را از پایه ویران می‌کرد. سپس با پیگیری برخی از مسئولین و هنرمندان پس از یک سال توانستیم در دی ماه همان سال در یک مراسم با شکوه در باشگاه آرارات این مجموعه را رونمایی کنیم و وارد بازار نماییم. چند ماه بعد، این سریال در یک پلتفرم قرار گرفت و تا خرداد سال جاری (۱۴۰۰) در دسترس بود و همچنان در فروشگاه‌ها عرضه می‌شود. عجیب است که برخی عمدا آن اثر را نادیده گرفته‌اند و زحمات ما را برای اخذ اجازه‌ی حضور ایشان به باد داده‌اند. گرچه “شاهین سرکیسیان” که روزنه‌ی آبی به وی اختصاص دارد، در زمان حیات همیشه مورد بی‌مهری بوده و پس سال‌ها از درگذشت‌اش، همچنان این روند گریبان‌اش را رها نمی‌کند. خیلی از هنرمندان پیشکسوت از جمله آقای عقیلی شاگرد سرکیسیان بوده‌اند.
من برای همکارانم آرزوی اجرای عالی دارم ولی عجب آشفته بازاری‌ست دنیا…


فرزاد فره وشی

نظری وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید